Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2012 21:58 - Само в българския език има , как да побъркате жена си и логика, братче.
Автор: graucho Категория: Бизнес   
Прочетен: 5540 Коментари: 7 Гласове:
12

Последна промяна: 09.08.2012 16:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Език мой, враг мой.

Родна реч, омайна сладка.

Как да побъркате жена си
 

imageНяколко изпитани начина да изкарате жена си извън нерви:

1. Уж по погрешка я наречете с името на кучето, а после отричайте.
2. Отговаряйте на въпросите й с въпроси. За предпочитане по съвсем друга тема.
3. Свийте й малко джинсите, когато тя реагира с репликата “Май съм напълняла”, вие отговорете, че я харесвате с повечко месо по нея и да не се притеснява, защото пълните жени са на мода (Не на анорексията).
4. Винаги, когато пътувате за някъде отказвайте да питате за посоката, дори ако случая е от тип “Ще ходим в Бургас, но това май е Варна.”
5. Наречете я с името на майка си и после отричайте, че сте го направили.
6. Започнете да говорите на кучето по средата на важен разговор с нея.
7. Купете й бормашина за Свети Валентин.
8. Никога не й давайте точен отговор.
9. Оставете вестника или компютъра си на страница по темата за пластичната хирургия.
10. Отговаряйте на въпросите с “Да,скъпа” .
11. Когато ви попита знаете ли какъв ден е днес (годишнина), скочете от дивана и пуснете телевизора за да чакате някой мач.
12. Кажете й пред приятели, че имате мечта да правите тройка с още една жена. Не че тя не ви задоволява, а просто сте любопитен.
13. Кажете й каква яка мацка са наели във фирмата, в която работите, и я опишете до най-малкия детайл, а след това й кажете, че тя не е ваш тип, твърде е готина за вас (мацката).
14. Когато ви се натяква нещо, отговаряйте с “Да, добре” на всичко и правете нещо друго по време на целия разговор.
15. На нейния рожден ден й подарете куки за плетене (да си запълва времето – все пак е на години вече ).


image


image


image


Двама вървели един срещу друг. Единия се
олюлявал.
Другият почнал да си мисли:“Тоз или е пил, или е шибал! В града има две курви – жена ми и Пена. Пена има двама любовника – Иван и Пешо. Иван е на море с жена ми… “
- Здрасти, Пешо!
- Ей, как ме позна, бе!
- Логика, братче!







Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Съвременният български израз
29.07.2012 11:06
"Всеки се блъска сам в тоя живот" също ми е бил обект на анализ.
цитирай
2. graucho - Един съвет от мен
29.07.2012 18:41
sestra написа:
"Всеки се блъска сам в тоя живот" също ми е бил обект на анализ.

По-малко анализи и повече действие и работа. За лудо работи, залудо не стой, е приказка, която не е лишена от смисъл, както мнозина смятат.
цитирай
3. stix - Не ми е смешно. Ако си българин не би ...
02.08.2012 21:49
Не ми е смешно. Ако си българин не би го написал...
цитирай
4. graucho - Странен коментар
02.08.2012 22:33
Да не си в депресия? Всеки е свободен да бъде сериозен, тъжен и мрачен или да се радва на живота.
цитирай
5. stix - На какво се радваш, graucho??? В ...
02.08.2012 22:53
На какво се радваш, graucho???
В Турция има закон за уронване престижа на държавата или на нейните граждани, който подвежда под наказателна отговорност всеки, който се гаври с държавата или нейните граждани...

10 години затвор за тези, които се подиграват, уронват престижа на нацията и държавата...
цитирай
6. graucho - Значи Турция е твоята държава, стикс
02.08.2012 23:28
Едва ли ще разбереш, на какво се радвам. Предпочитам да гледам на запад, където свободата на словото е по-силна от всякакви закони и осмиването на собствените и чуждите недостатъци е един вид "почистване" на хората. Усещам, че спора ми с теб е безсмислен, иначе не се сещам за турски комик. Това не е добре, да знаеш. Бих ти препоръчал един турски филм-Срещу стената, там твоите идеали много добре е показано , до какво водят.
ПП Би ли ми обяснил, защо всеки път повтаряш по някое изречение?
цитирай
7. stix - В днешна Турция са останали земите ...
05.08.2012 13:54
В днешна Турция са останали земите ми от 1913г.
Споменавам законите в тази страна, за да се научим на коректност спрямо самите себе си.

Винаги съм се учудвала, на способността ни, да повтаряме неодобрителните реплики на другите етноси, живеещи в нашата страна като свои...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: graucho
Категория: Забавление
Прочетен: 700232
Постинги: 209
Коментари: 576
Гласове: 1228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930